جستجو در قله
گروه قله این افتخار را دارد که یکی از بهترین سرویس های هواشناسی کشور که مبتنی بر  بروزترین تگنولوژی های پیش بینی هواشناسی است را طراحی و در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهد .تکنولوژی استفاده شده در سرویس هواشناسی گردشگری ایران مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای اولین بار در ایران سرویس هواشناسی بر این بستر راه اندازی شده است .
هدف ما این است که هموطنان عزیز در سریعترین و راحتترین شرایط ممکن به اطلاعات پیش بینی وضعیت جوی شهر ،روستا ،منطقه گردشگری ، کوهستان و تمام نقاطی از ایران عزیز که در آن حضور دارند دست پیدا کند .
سرویس هواشناسی گردشگری ایران اطلاعات هواشناسی تمامی نقاطی که کاربر در آن حضور دارد را ارایه می کند و همچنین بر اساس انتخاب کاربر در دسته های مختلف اطلاعات پیش بینی هواشناسی را با جزییات کامل شامل پیش بینی هفت روزه و پیش بینی ساعتی برای هر ساعت تا 48 ساعت آینده را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد . همچنین اطلاعات مختصاتی که کاربر در آن حضور دارد را نیز به صورت سرویس نقشه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
با ارزشترین دارایی گروه قله داشتن دوستان عزیز همچون شما کاربران بی نظیر است و بهترین ثمره فعالیت های شبانه روزی تیم قله داشتن نظرات ارزشمند شما عزیزان است تا با استفاده از آنها  بهبودی در نتایج و توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات قله ادر جهت بهبود کیفیت زندگی مردم ایران عزیز داشته باشد.
امروزه همه به طور مداوم پیش بینی آب و هوا را در تلفن های هوشمند خود بررسی می کنند. برخی از ما ممکن است تعجب کنیم که پیش‌بینی چقدر دقیق و چرا دائماً در حال تغییر است. ما در هواشناسی گردشگری سعی داریم از بهترین سرویس هایی که تولید هواشناسی تخصصی و کاربردی می کنند استفاده کنیم تا کاربران هواشناسی با بالاترین دقت را تجریبه کنند.
مدل عددی پیش‌بینی آب و هوا که در هواشناسی گردشگری ایران استفاده می شود
برای ارائه داده های آب و هوا از ، از مدل پیش بینی عددی آب و هوا (NWP)  استفاده می کنیم که از چندین منبع داده استفاده می کند:
    NOAA GFS 0.25 and 0.5 grid sizes
    NOAA CFS
    ECMWF ERA
    Weather radar data
    Satellite data
با توجه به تحقیقات و بررسی های مختلف با استفاده از روش های آمار و کنترل داده دقت پیش بینی های صادر شده توسط مدل ها ما بالاتر از 90% است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم کیفیت این پیش بینی ها را به بیشترین حد خود افزایش دهیم و البته در پیش بینی کوتاه مدت این یک عدد بسیار بالایی می باشد و البته ما درتلاش هستیم که کیفیت این پیش بینی ها را به بیشترین حد ممکن افزایش دهیم.
لطفا با ثبت نظرات و پیشنهادات خود ما را در این هدف متعالی که خدمت به جامعه ایران عزیز است یاری فرمایید.